Pomoc Komputerowa

Na czym polega usługa pomoc komputerowa firmy?

Rozróżniamy kilka rodzajów pomocy komputerowej. Jedną z nich jest doraźna pomoc dla użytkowników domowych w nagłych przypadkach. Najczęstszym problemem dla użytkowników jest awaria sprzętu lub problemy z obsługą oprogramowania. W przypadku awarii sprzętu firma Exigen diagnozuje i ewentualnie naprawia uszkodzony sprzęt komputerowy, który jest już po gwarancji. W przypadku problemów z obsługą oprogramowania pomagamy zdalnie oraz na miejscu u klienta. Najszybszym i najtańszym sposobem pomocy jest pomoc zdalna, którą można zakupić w sklepie. Zaletą tej pomocy jest nieograniczony zasięg terytorialny i szybkość pomocy.

Pomoc Komputerowa dla firm

To rodzaj outsourcingu firmowego. Firma, która chce skorzystać z takiej pomocy zakupuje pakiet usług. Pakiet ten zwyczajnie zamówiona konkretna ilość godzin pomocy na miesiąc, zwana inaczej abonamentem na usługi informatyczne. Rozróżniamy kilka pakietów na outsourcing firmowy, jednak najczęściej umowa jest negocjowana z firmami indywidualnie i dopasowywana do potrzeb i wymagań.

Outsourcing firmowy ma ograniczony zasięg terytorialny do Piaseczna , okolic 25km, miasta Warszawa i województwa mazowieckiego.